Har tråkigt!!!

Jim går runt som en liten hemmafru och städar, undra vad som har hänt? Han har typ feber, ont i halsen och snorig. Jag är också snorig så det är faktiskt lite synd om mig med! Jag kunde knappt andas i natt :O Vaknade och snöt mig typ 4254472555557 gånger. Nu ska JAG till skolan för Jim är en tönt och är sjuk. Men jag pallrar mig iväg, gud va våra lärare kommer bli förvånade när jag är i skolan när Jim är sjuk, vanligtvis brukar jag vara sjuk och jim hemma bara för att han inte vill gå iväg själv..men sån är inte ja, nje fy tusan, jag pallrar mig iväg ändå, ensam är stark..(Jag börjar låta som en bitter feminist) Vi börjar iofs vid 14.10 och ska skriva en bokresencion så jag kanske inte ska kaxa upp mig allt för mycket :/ Efter skolan så kommer pappi och jhämtar mig, kuuuul va länge sen jag såg hanns fula nylle! Ska övningsköra och käka middag,sen till helgen ska vi kolla på resor :D

Hahaha Jim läste min blogg
- Meeh vart tog snälla Daniella vägen? Du kan ju räkna med en hel den "anonyma" komentarer i din blogg!!

//Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback