Hela veckan :)

Har inte skrivit här på ett tag slog det mig så jag tänkte bara sammanfatta det roligaste som har hänt - Vilket inte är mycket.

I måndags gjorde jag, Emma och Elin halkbannan. Jag var livrädd, men det gick bra ändå :) Mådde lite illa efter, kändes som att man hade åkt kaffekopparna på grönan...Haha stakars lärare som var med oss i bilen, tre flamsiga tjejer i bilen som gapar och skriker. Kul var det iaf!

I tisdags var det matte B prov, herre guuud va svårt det var! Jag chansade nästa på alla frågor, men men...

Idag har vi haft idrottsdag. Jag och Jello hade valt power yoga. Jag som har gått kurs förut visteju vad jag hade att vänta mig men alla killar som hade valt det för att dom trodde att dom skulle få ligga och slappa. Men icke sa nicke, det är super jobbigt plus att man måste ha världens balans vilket jag inte har men dte gick väl hyffsat. Sen vid halv ett så började lektionerna igen, vi journalister hade super lat media dag idag. Jag skrev tre texter och fixade lite med förra veckans artikel men vid två så slutade vi, super skönt! Nu är jag suoer hungrig, väntar på maten, pizza! Det förstjänar man väl efter ett hejdundrans träningspass.

Imorgon ska vi ha filosofi, booring! Men sen på kvällen ska jag och Jim på hockeyn. Vi har lyckats få super platser vid VIP baren, Tom som vann dom åt oss. Schyrre :)

Fredag ska jag nog bara ta det lugnt, hyra film och mysa.

Lördag smäller det! Då har Jim och jag varit tillsammans i ett år! Det är sjukt länge asså, och framför allt när det fortfarande är så här super bra :) Vi ska käka på La Cantina sen får vi se vart vi tar vägen efter. LÄNGTAR! Juste jag har teoriprov för körkortet på dagen också, måste nog plugga nu!

//Claesson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback