Krok

omg jag höll precis på att bli påkörd av en bil bakifrån :O Jag körde uppe i brunnsäng centrum och skulle släppa förbi en tjej som skulle över ett övergångsställe, så stannar jag men så kommer det en bil bakom som får tvärnita och köra över på andra körbannan för att inte köra in i mig. Herre gud va skraj jag blev, asså jag menar lite bromsberedskap måste man ju ha, plus att dom såg väl för i hellskotta att det kom en tjej på övergångsstället!!! Fick nästan tuppjuck! Men men slutet gott alting gott!
        Jag sitter nere hos pappa nu, ska snart äta. Brocoligratäng och kyckling (låter inte så värst gott, men antar att jag måste prova). Saknar Jim massor:( Han är uppe hos sig, stakarn är sjuk. Hoppas bara att han inte smittar mig! Måste hålla mig frisk och gå till skolan hela veckan, bara en vecka kvar till lovet!
         Längtar till fredag jätte mycket!!! Vi är lediga då så jag och jim ska upp till stockholm på dagen och shoppiloppi lite grannna! Så ptroligt mysigt i det här vädret, plus att jag inte evt vad som har flugit i mig men jag är helt över huvet förälskad på nytt, asså jag har ju alltid varit kär men nu efter ett års dagen kan jag inte slita mig från honom utan att sakna honom nått så otroligt, ocg vi har så kul ihop! Det bara pirrar massor i magen nu när jag bara sitter här och tänker på honom! Aja nog om det sen på kvällen efter stockholm så ska vi troligen gå på hockeyn, bara ha en lugn helg. Super skönt! Bara mysa mysa mysa..
          Woohooo Jim har lovat att vi ska kolla massor på sex and the city innan vi somnar i natt, efter DH såklart!

//Claesson

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krok? hahaha varför skriver du inget om min näsa när rubriken är "krok" eller ska de stå "krock" ? ;) ha!

2007-03-27 @ 19:20:44
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Haha fan jag blandar alltid ihop din näsa krok och vanlig bil krock :D hehe

2007-03-28 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback