Sjuk :(

hualigen! Idag är jag sjuk, bara hoppas på att jag blir frisk imorgon då jag och Jim firar 1 år! Har ont i halsen och massa svårt att andas, typ trycker över bröllarna :O Usch och fy och bläää....Jag har bara setat här hemma (hos Jim) och fixat med en överaskning till han imorgon. Jag kan inte säga vad för han kommer läsa min blogg later. Saknar honom massor nu, men snart ska jag och Katta åka och hämta honom, längtar! Hyra film i salem och godis förhoppningsvis :P Är man sjuk så behöver man ju kukelimuk medicin enligt Karlson på taker, he is my God right now! Ska lägga mig och kolla lite sex and the city snart också men Emelie håller på att trakaserar mig på msn,( jävla slyna låt mig vara, jag vill inte uppleva "old times" igen så leave me alone!!!!), eller det kanske va jag som började skriva föresten, eller neeej de va det inte! Aja jag skriver bara massa blaj, mnen strunt samma, ändå ingen som läser..Kollade mina besökare och genomsnittet den här veckan är typ 13 st hahahahah! So why bother to writ? Jo för jag har inget annat för mig tjofaderitan!

//Claesson

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag läser din blogg dagligen, så det så! jag är en av dom 13 ;)

2007-03-23 @ 15:40:12
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Alexandra

grattis till 1 år! :)

2007-03-25 @ 12:25:30
URL: http://alexandrar.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea : Skönt att höra, då fortsätter jag skriva bara för din skull :P

Alexandra: Tack gumman <3 Long time no see..saknar dig

2007-03-26 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback