Sovmorgon

Idag vaknade jag vid halv tolv, guuuud va skänt det är att bara ligga och lata i sängen. Dessvärre var jag ensam, vilket jag inte är van vid eftersom Jim alltid ligger bredvid mig varje morgon jag vaknar, men nu hade han gått till skolan och sen tränat så jag var totaly alone! Men som tur var så kom han hem vid jugo i tolv så det var inte så synd om mig :)
      Har precis varit ute en sväng med morsmors, det är så underbart med vår! Jag var och kollade efter jobb på Minako (världens bästa suschi resturang) tror att jag får det faktikst. Hoppas så slipper jag städa trapphuset varje vecka, okej det är bra betalt men ändå lite mer lyxigt jobb vill man ju ändå ha.
     Nu ska jag iväg till Jim igen. Det är helt sjukt att jag saknar det lilla fanskapet efter bara två timmar :O Vi lever med varandra 24/7 och det har vi gjort i snart ett år och ändå har jag inte tröttnat på honom. Hoppas han känner likadant? Det måste väl vara riktig kärlek de <3
 
Imorgon börjar text B, jag är så glad över att multimedia kursen är över så jag skulle kunna hoppa gämfotas enda till lappland om det vore så. Äntligen får vi börja skiva igen och desutom har vi världens bästa lärare också!

//Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback