Thanks ;)

Måste bara tacka världens underbaraste kvinna för min blogg : Emelie Ahlskog <3

Håller tummarna för att vi är "lediga" imorgon, nu är dags att krypa till kojjs. Ska kanske läsa lite Frankenstein AKA Frankie! (Neej Em jag läser inte för nöjets skull utan för betygets skull i svenska b) Hmm när jag berättade för emelie att jag läste frankenstein så hoppade hon på mig som den ragatan hon är och kallade min geek och liknande elaka saker. Så jag ville bara tala om för allmänheten att jag inte är en tönt som läser Frankie utan det är ett elakt måste från min svenska lärare. Men boken är faktiskt rätt så hyffsad 8-| ....

Jaa som sagt (skrivet) så ska jag krypa till kojja, slipasovsten!

//Claesson

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaha :D hctiB

2007-03-13 @ 21:14:57
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback