Tidsdrift

Inledande
01. Fullständigt namn:
 Karin Marie Daniella Claesson 
02. Din ålder: 18 nyligen (woohhooo)
03. Födelsedag: 23/2
04. Syskon: Jepp en läskig liten lilla syster Sanna
05. Hårfärg: Blond (vi blondiner har faktiskt ROLIGARE)
06. Ögonfärg: Grönmelerade
07. Skostorlek: 37-38 (ingen Paris här)

Förhållanden
01. Vem är din bästa vän?
 Emelie och Emma
02. Har du en pojkvän/flickvän? Jepp, min underbara Jim Tillberg
03. Hur länge har ni varit ihop? Snart ett år. 24/3 Baby <3
04. Hur långt var ditt längsta förhållande? Jim och Jag :D
05. Vem kysste du senast? det borde väl ha varit Jim va? :)

Grejer
01. Var shoppar du helst?
 H&M, skit fina vårkläder
02. Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? nix, eller öronen räknas väl inte?
03. Hur många skor har du? OMG massor massor massor! När vi flyttade tog jag upp 2 stora flyttkartonger med bara skot :) 
04. Hur många par byxor har du? Ingen anning, men typ tre som jag använder nuförtiden iaf
06. Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Jepp, men pantsatte de :)

Favoriter
01. Färg?
 ROSA
02. Mat? Suschi
03. Killnamn? Romeo
04. Tjejnamn? Ängla 
05. Ämne i skolan? Media
06. Klädesplagg? Klänninge och leggings ;)
07. Sport? ohh, inget. Sängkammaren (grr)
08. Musik? Radio, Rix fm is the shit
09. Fras/mening/uttyck? Har nog inget tror jag.
10. Raggningsreplik? Jag kör nog mer på "en hand på låret"

Har du någonsin..
01. Snusat?
 Fuck nooo
02. Rökt? Jepp
03. Hoppat bungee jump? Nej, men Jims pappa skulle betala mig 500 kr om jag gjorde det i Bulgarien förra sommaren, men jag bangade :P
04. Brutit mot lagen? Jaa, men inte nått jätte alvarligt
05. Fått dig själv att kräkas? Nix, skulle aldrig våga stoppa fingrarna i halsen
06. Nakenbadat? Jepp ;)
07. Varit kär? JAAA, är det nu också!
08. Börjat gråta för att få som du vill? Hahaha en klassiker spomjag kör med :)

Extra
01. Tar du droger?
 Nix
02. Vad använder du för schampoo? Sunsilk tror jag :)
03. Vad är du mest rädd för? Höjder
04. Vad lyssnar du på just nu? Jellos skiva med melodiefestivalen låtar
05. Vilken bil skulle du vilja ha? Peugot 206 cc
06. Vem fick du senast SMS ifrån? Pappa tror jag
07. Var vill du gifta dig? En jätte stor kyrka med massa gäster
08. Hur många MSN-kontakter har du? 218 typ
09. Hur många av dem är online just nu? Är inte inne på msn.

Slutfrågor
01. Pizza eller choklad?  Både och :P

02. Tränar du? Jepp på gymmet
03. Hur ofta? allt för sällan
04. Guld eller Silver? Guld just nu
05. Vilken film såg du sist på bio? Apocalypto 
06. Vad vill du helst av allt ha just nu?  Lunch :)

p.s Jag snodde den av Emelie :) www.ahlskog.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback