Uppdatering

Here gud vad har hänt med gamla hedliga gammla blogg sidan? :O Jag tänkte blogga lite och uppdatera så mötts jag av värsta spejsade sidan, I´m in chock!

Aja men uppdatering var det ja. Vad ska jag änns skriva om? No idea! Hmm kommer inte änns ihåg vad jag skrev om sist, någon som kan uppdatera mig på min egen blogg? Aja men sluta tjaffsa jävla idiot schizzo! Under hela veckan har jag ju som, hmm, skrivret på förra blogginlägget, hållt på med intensivkurs till körkortet. Hela veckan var great och jag har lärt mig massor. Imorgon ska jag ringa och boka teoriprov tid. Emma har redan bokat halkbana till mig, henne och Elin. Hahaha vi tre i samma bil, nice nice! Livrädd att jag ska svänga så kraftigt att vi ska snurra runt och hamna på taket :/

I fredags var jag, jim, nenne, tom, katta och kenta uppe på söder och käkade och sen gick vi till någon pub där vi spelade biljard. Skit kul! Hmm dom frågade mig om legg (tur att man precis fyllt 18) men Jim frågade hon inte, asså hon bakom disken. Och han fyller liksom i sommar??? Ser jag så liten ut?:O aja jag får leva på det sen när jag är 30 och ser ut som 25 :) Kändes asballt att gå till baren och köpa cider och öl! Tur att jag spöade Nenne i biljard också, men mot Jim var det en annan femma...
I lördags åkte jag och Jim till Henke i nykvarn. Där var Emelie (såklart!), Sofie och Micke..senare kom Lundis också. Super trevligt att kolla på melodifestivalen och spela lite spel. Super trevlig helg :)

Nu ska jag läsa min engelska bok, bläääää!!!!

// Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback