Ute kväll

Igår var det party al night long! Men först var det skola, omg va trist! Vi hade skridskor på idrotten, jag var livrädd!!!! Läskigt vill jag lova, aldrig i livet att jag skulle kunna bli hockeyproffs. Jag höll mig i sarjen hela lektionen och drog mig fram längst den.
Kvällen började klockan sex med att jag, jim, adam, tobbe och jonas hade bokat bord på olarys för att fira adam som fyllde 18 i torsdags. Klockan halv tio gick vi till Texas, sen vid tio så var vi på stanlys. Där träffade vi Micke och Madde och många många fler. Kom fram en kille och sa att jag hade klubbens snyggaste bröst och skulle vara stolt eller nått, hehe lite glad vart jag allt! Sen shakade jag ass med Madde och hade deeptalk (fylle snack på hög nivå) med Micke, roliga människor det där :)
Ikväll
blir det bara lugnt, kolla melodifestivalen och massa film. Mådde som man förtjänade imorse skulle jag vilja påpeka! Men efter lite frulle och en dusch så var man igång igen. Åkte till skopunkten och köpte skor vid halv tolv, sen har jag och jim tagit en powernap också och nu är det bara få tal timmar kvar tills det smäller (MELODIFESTIVALEN!!).

//Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback