Uttråkad

Känner mig lite deppig. Wonder why? Det enda jag har gjort idag är att kolla på sex and the city, vilket är skit bra, men jag har kollat så mycket att jag har ont i huvet. Det känns som att jag är bakis, utan att ha druckigt en droppe eller varit uppe speciellt sent! Igår var jag och jim på hockeyn, emma hade platser några rader över oss vilket var en trevlig överaskning. SSK vann och med lite tur så går dom upp igen. 
 
Snart ska vi på bio, eller snart och snart klockan nio. Vad ska man göra tills dess? Känner mig så uuuuaaahh bllläää och puuuhh! Depp hög nummer ett, och inte känner jag mig minsta fin heller. Okej riktigt allt är inte piss, men man måste ju få överdriva och tycka synd om sig själv ibland också! Bäst för Jim att han köper hot snacks till bion, det är vad jag behöver!

Juste måste bara säga att världens bästa reklam är Burger King
- Får jag smaka?
-Okej då.
- Åhh den är ju varm? :/
- Den är inte varm, den är HOT, H-O-T det betyder typ het på engelska
- Hoot, HOOOT
- meh lägg av! 8-)
-hot
hahahahhaha! :D:D:D:D Garvar varje gång jag ser den :P Plus att Jim försöker härma den och det är så kul för han är sämst! moahhahaha!

//Claesson

120859-6


Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta ? vaddå sämst :O bäat!!!

2007-03-31 @ 18:34:38
Postat av: Daniella

haha älskling du härmar den inte bra helt änkelt! Du borde lära dig från proffset, JAG!

2007-04-01 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback