Fredagen

Hej hej hallå!

Super rolig dag och kväll igår, tjoohhoo. På dagen plockade jag upp emelie så var vi ute och cruisade, hade så kul att vi glömde bort tiden. Vart lite stressigt, fick fixa iordning sig på ca 30 min, snabb dusch mm. Känner inte för att skriva, är lite seg , men va fan annars kommer jag glömma bort allt roligt som hände igår. Tog iaf sex bussen till Tobbe där det var grillpartaj, roligt folk = rolig kväll! Massa bilder och en liten mer utförlig historia om kväll finns på emelies blogg (kolla länkar).

Emelie: Åh jag köper alltid för stora storlekar i kläderna. Asså carför tar jag small om jag vet att jag behöver mindre?
Jag och Sofie: Haha "för stor storlek, small" tänk om man kunde säga det.


Nej nu ska jag och jim rasta hunden :)


//Daniella

p.s Träffade en tjej igår på väg till bilen som sa att hon följer min blogg. Så kul att höra från främlingar :) Keep on reading.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag fortsätter läsa ;)

2007-05-19 @ 21:48:46
Postat av: Daniella

Lisa: Hehe you do that :)

2007-05-19 @ 23:21:52
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback