Grå trist jävla skit dag.

Usch jag känner mig som världens deppigaste person just nu. Hmm inte likt mig, vad har hänt? Sovit dåligt kanske eller nått :S Jobbigt iaf. Ni vet så där att man kan börja störttjura för allt och inget, typ pms Daniella fast utan snem (mens). Nåväl... Tog bilen till skolan imorse iaf, men sen när jag kom dit så fanns det inga parkeringar. Åkte runt i typ 15 minuter men allt som inte krävde tillstånd eller p-skiva var upptaget så vände om och åkte hem igen. Jaa jag vet slarvigt av mig menjag orkade verkligen inte. Får prestera super bra imorgon på idrottsdagen istället. Oftast dom dagarna fiolk brukar vara hemma på. Har prov vid nio och sen vid tio ska vi tydligen gå till Lida eller nått, funderar stark på att ta bilen fram och tillbaka istället för att gå i tre timmar eftersom bussen tydligen typ aldrig går därifrån. Tror ni man blir påkommen med bilen?

Hade sånglektione idag också kom jag på. Gick super. Träffade Amanda och Malin som hade haft dans :) Dom brukar tydligen stå och tjuv lyssna på mig på måndags eftermiddagarna. Känne iaf som låten och jag passar super för nästa lördag smäller det. Så för den som är i krokarna (vet inte om jag blandar ihop det med krockarna så ta inte illa upp Emelie) kan ju komma förbi Café Blå den 2 juni klockan 12.15, asså bibblans café på stan.

Oj nu har vänner börjat! Time to get happy....or not?

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Andrea

ååå men din röst är verkligen jättefin, så hey, klart att man skulle stanna och tjuvlyssna där på måndagarna när du sjöng :)

2007-05-21 @ 21:28:21
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback