Helgens bravader

Kom på att det var ett tag seb jag skrev. Tänkte väl uppdatera men kommer inte på vad jag ska skriva om :/ Nåväl det flyter väl på som vanligt när man väl börjar.

Fredag: Firades Emma. Kom hem till henne vid åtta tiden, åt lite tårta och drack mycket vin. Runt tio tden kom Elin, Rebecca, Siri och Jello. Girl power! Satt och snackade skit och sen piffade vi till oss lite extra och vid kvart över elva bar det av till stan. Vi fick hela bussen att sjunga för Emma, men dte var nog några ganla pansisar som tröttnade på våra toner :) Men vad gör det. Gick vidare till TK där jag inte höll på att komma in för dom var osäkra på om det var jag på leget. IGEN! asså det är ju heeelt sjukt. Hur olik kan jag vara mig själv från förra sommaren? :O Men det gick bra efter att jag hade rablat upp min längd osv. Träffade många bekanta ansikten och det var en hej dundrans kväll!

Lördag: Behöver jag änns säga vad jag gjorde? ESC! Eurivision song contest!!! Men tror det var sista gången mitt öga skådar det programet. KATASTROF! Vad var det för jävla vaggvisa som vann? Seriöst och The Ark som kom typ på plats 17? :O Vad e det liksom? Aja herre gud, jag var grinig resten av kvällen men som tur var så piggade min Jim upp mig ;)

Söndag: Ja men det är ju idag, hmm vad har jag gjort? Mamma och Sanna har åkt till Lefkas och ska vara borta i en vecka vilket betyder att jag och jim or själva, Underbrt! Har varit och handlat mat för hela veckan, guud det känns så vuxet. Jag har precis fixat mina fötter och naglar, ett litet spa, medans Jim kollar på hockeyn (sverige är pinsamt dåliga). Ska snart äta och hyra en film. Lugn kväll. Den här veckan går vi bara i skolan på måndag och tidag. LYX LYX LYX!

//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback