I belivie the grass is no greener on the outher side.

Tjohohooo!

Igår hade vi spelning på mösspåtagningen, gick väl hyfsat :) Guud va jag har saknat att stå på scen. 1 done 4 to go.

Fick tillbaka matte provet idag (vet inte änns om jag har nämnt det) och det gick bättre än jag trodde. Jag fick 5 poäng och inte 3 hahaha! Herre guud va svårt matte b är :O Mer än halva klassen fick IG den här gången också, alla kan inte vara så sega. Nått annat fel är de. Nåväl inget att hänga läpp över. Hade bara matte idag eftersom jag och jim satt uppe hela kvällen igår och skrev klart vår allra sista uppgift på journalistiken/filosofi(e). Åkte och köpa frukost frallor på pannes. Gjorde värsta frukosten, men efter det råkade jag somna så Jim va så söt och väkte mig vid ett för våra bästa år började :) Super skönt! Nu kommer vi vara lediga varje onsdag och torsdag ända fram till sommarlovet :) Bra för då kan man jobba ihop lite pengar!

Längtar massor till imorgon. Har som vanligt bara idrott och samhälle i skolan men det är inte det jag längtar efter (såklart). Utan det är kvällen! Min lilla Emma fyller 18 år <3 ska ner till pappa och göra mig iordning runt sex, sen vid åtta ska jag, jello, elin och någon mer tjej hem till emma och förfesta. Efter det blir det TK som gäller så passa er allihoppa here we come!

lördag är det, som dom flesta vet, eurovision song contest. LÄNGTAR! Asså jag låter som en 30 årig ensam schlager bög men det är typ höjdpunkten på hela året! Älskar alla slags musik (almost), ska bli super mysigt. Hoppas Tom ska bort så Jim och jag kan vara i hans hus! Juste hans flytt är framflyttad till månadsskiftet khgsjkagvchvhvSKLFIH så sur blev jag när jag hörde det. Åhh vi som har köpt massa möbler, men icke sa nicke. Aja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

//Daniella

Me and my best friend <3

image35image33image34

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, roligt att du hade skrivit "filosofi(e)" :D

2007-05-10 @ 17:35:57
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Daniella

Sofie: haha jaaa jag försöker få till det då och då :)

2007-05-10 @ 21:29:14
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback