If you see us in the club we will be acting real nice

Vill bara pusha lite extra för mina nästkommande spelningar för folk som är intresserade :)
Onsdag 9 maj
- Tumba Scen 14.00
Lördagen 2 juni - Kulturskolansdag, Caffé Blå ca 14.00 (Den här får garanterat ALLA komma på)
Fredagen 8 juni - Tumba Scen (två shower, är även konfrancier)

Nu åter till vardagen.
Har haft frågesport på Oliver Twist, fasiken var skönt att jag vann! Eller ojj mitt lag vann, men det vara bara jag som ansträngde mig. Skönt att Jello var dommare ;) (en bra grej) Slutade vid kvart över elva, käkade lunch, repade tjugo i tolv och det gick skiiit bra! Har bestämt låtar nu också blev : Cardigans - Kiss me och Ana - We are som jag ska köra på onsdag, (två bra grejer) och efter det åkte vi hem till Jim, kollade Våra bästa år och sedan bar det av till sånglektionen som också gick skiiiiiit bra! Planerade in en spelning där med, Marie Lindblad - Trying to recall. (tre bra grejer!) Guuud vilken bra dag! Happy överdos!

Hoppas lyckan håller i sig för nu är det dags att plugga matte, har prov imorgon. Gode Gud gör så att det går bra. Jaha då har man gått och blivit kristen på gammla dar också?

//Daniella

Mina änglar <3


image30

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha söt du e. men lite djävulsk e du nog endå, *blänger* (tänker på bildvalet) haha.

2007-05-07 @ 15:50:53
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Hahaha men ni är så söta på den här bilden :P

2007-05-08 @ 18:38:50
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Sofie

haha, vad du är gullig :) men jag håller med emelie, bildvalet var väl kanske inte det bästa ;) haha

2007-05-08 @ 18:57:12
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Daniella

Sofie; haha gud va ni klagar :) Akta så jag inte lägger in bilden där man bara ser hubudena över bordskanten ;)

2007-05-10 @ 14:26:56
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback