III WALLA!

image43
Lördagens outfit: Short från Vero Moda
Silver väska från Lindex
Långt linne från MQ
Väst från H&M (toffsen och brillsen också)

Jaha nu var det avklarat! Som ni kanske ser på bilden så har jag fixat hårförlängning :) Super nöjd! Eller asså det är Clips så jag kan ta ut dom när jag vill och dom räker i år och dagar (!)...
Igår var det tänkt att vi skulle på bio men eftersom jag vart bil lös och Cassie lockade mig till TK så var det just där vi hamnade. Förfest hos Cassie, kul folk också :) Julia och Alexandra var väl dom två "nya" ansikterna för mig, trevliga töser vill jag lova! Cassie har föresten två suuuuper söta chihuahuaor!! Mimmi och Tjorven tror jag dom hette, blev stört förälskad i dom små liven! Aja men nog om det, vid elva/halv tolv tiden tog vi oss i kragen och gick till TK träffade bla Lundis, Emma, Elin, Malin, Jossan och många fler! Inte så konstigt eftersom det är lönehelg :)
Jag gick upp klockan sju i morse (!!!!!) för att gå iväg och jobba, inte kul vill jag lova. Sov fyra timmar så jag lär ju sova ganska gott i natt iaf. Kul för Jim att jag deckar runt tio tiden typ :P Snart ska vi ta bilen ner till pappa (super lata, jag vet, tar typ 15 min att gå..eller okej 10) sen om jag får lust med ett glas vin så får vi väl gå upp i mörkret, usch! Ska grilla och ha lite gäster.
Imorgon ska jag till Emma runt tolv så ska hon hjälpa mig att plugga. Matte prov på måndag, hualigen! Men det är det sista provet på den här terminen så får väl ta dte lite positivt. Äta lunch i solen kan man passa på att göra då också :)
måndag (gudars vilken framförhållning jag har helt plötsligt) är dte skola som vanligt, sen sång lektion och sista och kanske minst i världen Emelie (va jag elak nu? Sorry gumman!). Hon ska vara så snäll och klippa till mitt hår så det blir fränt. Nästa stjärn frisören? Ja tror det jaaa!

Nej nu ska jag ta mitt pick och pack och dra. Jim är rastlös.

//Daniella          

Kommentarer
Postat av: Emelie

stjärnfrisör! JAJJAMEN! ;)

2007-05-26 @ 18:31:20
Postat av: S

Snygg silvrig topp du har (den på bilden). Vart köpte du den ifrån, och hur mycket kostade den? Ha det bra!!
/S

2007-05-26 @ 18:31:31
Postat av: Daniella

Emelie: Hehe upp till bevis på måndag :)
S: Köpte den på H&M för två-tre hundra skulle jag tro, finns säkerligen kvar eftersom det inte är så många som vill se ut som en discokula :P

2007-05-26 @ 19:23:13
Postat av: alexandra

snygga kläder, västen va as snygg över dne där tröjan, ja har sån vit tröja, ska nog pröva me väst över ;) tack för tipset:P

2007-05-27 @ 15:34:15
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Daniella

Alexandra: Hehe varsågod :)

2007-05-27 @ 15:55:47
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: emelie

uppdatera ASSHOLE! ;)

2007-05-28 @ 21:39:35
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Anonym

var köpte du din hårförlängning? Vad kostade det?

2007-05-28 @ 23:09:27
Postat av: Daniella

Emelie: Yes boss! Ska bli :)
Anonym: Köpt uppe i stockholm på Toscana tror jag det hette, det är klipps och hela kalaset kostade ynka 680 kr. Håret håller i evigheter!

2007-05-28 @ 23:34:37
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: e

tjusigt! :)

2007-06-03 @ 23:25:16
URL: http://slempan.blogg.se
Postat av: Malin,

Fin fint hörru :)

2007-06-04 @ 20:12:32
URL: http://malinlovgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback