Jag har bara regn hos mig...

Gud vilket trist väder det är ute! Även fasst tempraturen ligger på 17 grader så är solen för dryg för att titta fram, illa moderjord! Slut klagat...Sov ut idag, typ. Jim väkte mig när han inte orkade ligga kvar i sängen längre, sen gick vi ner på stan. Hittade en super fin klänning som jag ska ha imorgon när jag och jello är konfrancierer på utspringet :) En gul med lite ringar (?) på. Super duper att ta med till Bullen, när man blir brun kommer den vara skiiit snygg! Men så brun hinner jag inte bli tills imorgon så får dra till med en panik visit i solariet och sen smeta på lite brun utan sol. Får duga. Suoer skönt att veta att det bara än en vecka kvar i skolan, guuudars va jag längtar!! Aja men nu skriver jag bara en massa skit, har intget att berätta så jag struntar nog i att skriva mera för tillfället. Eller juste jag klarade matte provet, skönt! Vill fortfarande bara puscha lite för lördag klockan 12.15 på Café Blå vid bibblan i södertälje, kulturskolans dag där massa ska uppträda, bland annat jag :)

Time to plugga matte! (det tar ALDRIG slut)

//Daniella

min klänning :)
image45

Kommentarer
Postat av: Emelie

oj vilken................ ful klänning! :) haha, ne. fin fin, vart e den ifrån? H&M eller? pöss

2007-05-30 @ 15:39:16
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Hmm jag vet att du är avis :) Jaa från H&M (my favorit store)

2007-05-31 @ 21:06:52
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Emelie

aha tack för pössen daaah! :( *ledsam-fniss*

2007-06-02 @ 16:56:48
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback