Kom och ge mig mer!

Hej på ´re!

Först vill jag bara skriva guuud va skönt med helg! och sen tänkte jag uppdatera lite om vad som har försigått i mitt liv under dom närmsta dagarna...

Torsdag: va jag på stan med Propp, super kul att träffa henne igen! Jag köpte en brunguldig tröja/klänning, rouge (köpte fel färg förra gången så fick köpa ny) och en pressent till Jim eftersom jag har varit lite frånvarande på sistonde.

Fredag: Nationella prov i eng b. Gick bra tror jag, men jag är så kass på att stava! Men det löser sig väl det med. Efter det så repade jag med Richard. Usch jag har så många Richardar i huvet just nu så jag kommer blanda ihop dom. Aja men vid elva tiden åkte vi hem och in till brunnsäng för att handla lite. På eftermiddagen övningskörde jag med Louise, första gången med henne. Det gick skiit bra, tror inte jag har kört så bra på lääänge. Nåväl. På kvällen runt sju tiden åkte Jim och jag till Heron City för att spendera lite tid med bara varandra som vi inte har gjort på år och dar och för att se Mr.Bean såklart :) När vi står i kön till maten så träffar vi Matheus, hans bror Johan och hans flickvän. Så vi käkade med dom, lite stelt i början men sen flöt det på som lösmargarin. Vid halv nio började våran film, och då fick vi äntligen vara själva. Gud va osociala vi låter men jätte länge sen verkligen! Skrattade oss igenom hela filmen. Super bra kväll! <3

Lördag: Fick reda på att jobbet är stängt under helgen, skönt! Men vilket i sin tur troligen betyder att det blir mycket jobb i veckan, men jag ska inte klaga. Tror Sanna kommer förbi på eftermiddagen så ska vi gå en promis och prata lite skit, roligt :) Får se vad som händer ikväll. Tror vi ska ta de lugnt iaf eftersom Emma fyller nästa helg och då blir det party för fulla muggar!

Nu ska jag göra lite frulle åt min karl och mig!

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du och med vad ? eftersom det är stängt :P

2007-05-05 @ 11:11:39
Postat av: Daniella

Anonym : Jag jobbar på Mölnbotvätten. Super skönt att det är stängt så kan man slappna av :)

2007-05-06 @ 18:45:10
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Anonym

hur mkt tjänar du :D?

2007-05-10 @ 10:42:54
Postat av: Daniella

Anonym: Mer än vanligt ;)

2007-05-10 @ 14:27:39
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback