Ledigt

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Haha Jim när han hade tänt ljus, tapat upp ett bad och sen kletade in mig i tårta :)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Satt på tåget till skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Var och handlade körsbär,cola och jordgubbar till ikväll
Det sista du sa högt?
"Ja sätt på ugnen" (Gud va tråkig jag känner mig)
Vad har du druckit idag?
Jouice, vie, mjölk sen snodde jag några klunkar Red Bull av Jim :)
Vad var det senaste du åt?
Gamla chips :/
Vad var det senaste du köpte?
Jordgubbar, körbär och cola :)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Trä/brun
Vad är det för väder hos dig just nu?
Soligt äntligen!
Godaste glass-smaken?
Daimglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, jag föll pladask för Jim (ite opassande just då kanske men vatta häck)
Sover du tungt?
Nej jag vaknar så fort Jim fiser (okej han gör inte det med ett exempel)
Drömmer du mycket?
Ja en hel del.
Mardrömmar?
Nej eller inte på sista tiden iaf! SKÖNT!
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Kollar på Jim och tänker "Gud vilken tur jag har"
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Jobbigt att gå upp?
Vilket ämne är roligast i skolan?
Musik var roligast men dte har jag inte längre :(
Trivs du med ditt jobb?
Ja då det duger :)
Favoritklädsel?
När man har klätt upp sig för en utekväll
Favoritlåt just nu?
Finland  bidrag till esc - Leave me alone
Vad ser du om du tittar åt höger?
Jim i en fotölj drickandes  ur sin red bull ( jag vill ha!!!)
Vad gör dig glad just nu?
När jag tänker på kvällen som står på schemat.
Vad ska du göra härnäst?
ÄTA!
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Glad men lite lat :)
Favoritgodis:
Lakrits o sura godisar.
Kläder just nu:
svarta jeans, svart långärmad och rött skärp.
Musik just nu:
Esc 2007
Sommarplaner:
Sunny Beach med Emelie och Henke, roooligaste!
Hur många kuddar sover du med:
en vanlig och en långkudde
Spelar du nåt instrument:
haha neeej så långt räcker inte min musikaliska begåvning :P
Morgon- eller nattmänniska:
Hmm, inte morgon iaf. Med trevligt sällskap och gott dricka så kan jag vara uppe all night long
Vem är viktigast för dig:
Jim, Emelie <3
Bio eller promenad:
Bio såklart!!!
Är du kittlig:
hehe liiiite ;)
Snarkar du:
Det rycktas om de....
Stjärntecken:
Fischiiii
Äckligaste insekten:
Dom flesta :O

Snodd av Emelie ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

iiiih. ska inte jim med till sunny beach lr? haha :D

2007-05-15 @ 18:06:09
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback