List - bättre än inget alls.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Ja, det var ju Jim så lite underligt annars kanske ;)
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hmm såna där brus vitaminer som man la i vatten typ citron och hallon smak.
Vad åt du senast?
Jordgubbar, smaskens
Har du fått någon komplimang idag?
Hmm nej, eller jo för mitt körande kanske :)
Har du varit med i en rättegång?
Nix, skulle vara lite spännande tror jag.
Är du polare med grannarna?
Det bor bara 60 åriga tanter där, men dom är säkert schysta
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige :)
Senaste piercingen?
Räknas hål i öronen?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Nyss, har varit och handlat med mammi lite granna
Gay?
Nej fy tusan. (oj lät som jag hade något emot det men icke)
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Bara spytt
Har du något husdjur?
Två hundar, sen har Jim 4 katter, 1 hund och 1 ödla så dom är hälften mina eftersom jag bor där..
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej faktiskt inte.
Har du varit på stranden?
Ja?
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Carina och Göran tror jag. Gått muisik klass så borde väl komma ihåg :P
Hur bra är din syn?
Halv taskig faktiskt
Har du varit på ett party?
You bet yaaah!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Då skulle jag bli väldigt förvånad med tanke på att jag inte har en brorsa.
Har du varit utomlands?
Ja. Men SB (Sunny beach, jag skulle försöka vara lite cool) kommer vara bäst i år! eller hur Emelie, Henke och Jim?
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Pappa och Louise tror jag, det var roligt :)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Inte skulle dom bli glada iaf, mest förvånade också. Haha Daniella slås´? Det gör Emelie åt mig :)
Var är dina syskon just nu?
Hos pelle eller i skolan tror jag.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Inatt var det faktiskt. Jag drömde att Jim och jag fick tvillingar, en tjej och kille sen döpte vi dom typ till Estonia och Romeo eller nått konstigt?
Vem ringde dig senast?
Jello tror jag, eller neeej det var sms. Juste Jim ringde nyss och jävlades medans han satt bredvid mig och ringde från anonymt, sen asg han när jag svarade. Mysko kille det där :S
Vad ska du göra i helgen?
Ta det lugnt. Ska försöka göra det till skolavslutningen. Undra hur många gpnger jag har sagt det nu??
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Saknar dig älskling kom hem nu! Ska vi ha lite mys då? Jag har köpt jordgubbar ;)" Ni kan ju gissa från vem.
När var du riktigt sjuk senast?
När jag inte kunde gå och Jim fick bära mig till toan.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Var nog Göran Persson på heron city tror jag :)
Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka :/
Har du färglinser?
Nej, men jag vill ha bruuuna!
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sleeepadesovsten!
Vad är det första du gör på morgonen?
Tänder lampan och sätter på radion så att Jim ska vakna.
Vad ska du göra efter det här?
Hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback