Och han kyyyysser som en karl ska

Helloj på er!

Här sitter jag och gör absolut ingenting. Jag hatar när jag är klar med allt i skolan och får bara sitta och läsa massa bloggar. Yeah right hatar? Super skönt, Men känns som att jag skulle kunnat vara hemma och komma till skolan på eftermiddagen istället. Dålig planering från skolans sida, eller min..aja sluta babbla för sjutton gubbar!
När vi kom in i klassrummet idag kom våran mentor (Sari) in och undrade om jag och Jello ville vara konfransierer på skolavslutningen. JAAA! sa vi glatt och shoff så var det en rolig nyhet. I våran skola har vi alltid en liten avslutningsshow inför sommarlov eller jullov. Brukar alltid spela med Frida då, eller hon kompar på piano och jag sjunger. Men hon är dessvärre i USA och pluggar så nu blev det inget av de, men tjoho så var jag med igen. 

Efter skolan så ska jag och jim ner och shoppa! Känner att jag kan spendera lite pengar nu när jag har fått jobb och allt :) Skiiit bra lön också, 144 kr i timmen på helgerna, inte illa pinkat. Längtar till lönen. Nu ska jag äntligen göra hårförlägning också, eller ja typ i juni när vi kommer hem från Sunny beach så jag inte pajjar det där :) Fick veta nyss att Propp (min favvis i hels släkten, mammas kusin, som är lika gammla som mig) ska shoppa lite, Men i stockholm då, men hon skulle kanske komma förbi södertälje en snabbis och hälsa. HOPPAS! Super länge sen jag träffade henne, åh vilken bra dag det här kommer bli. 

Aja nu ska jag väl anstränga mig lite, i att fortsätta snoka runt i andras bloggar. Men har man en får man fan ta och skylla sig själv ;)

//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback