One step forward - making two steps back

Hej på er glada (och ledsna)

Hektiskt dag idag. Först hade Jag och Jello möte med avslutningskomiten eftersom vi ska vara konfrencierer. Men det hela slutade i att vi också har fullt ansvar på 1 & 2 ornas avslutning. På Tumba så är det alltid ett stort jippo, band som spelar osv. Visade sig också att jag har en spelning till! Herre Gud! Ska tydligen sjunga på 3ornas avslutning. Kul Kul! Allt känns som att det går mycket fortare om man har saker att göra. Efter mötet gick vi till foto/grafiska för att fixa affischerna till avslutningen. Blev riktigt snygga, dom där grafiskformgivning kurserna lönade sig trors allt :) Vid elva så skulle det till att repas. Jag fixade så att Jello också är med i bandet. Kul! Imorgon smäller det :) Vi hade så mycket att göra att vi glömde äta lunch :S Men det gör inget. Hade matte b prov (vilket förstörde hela dagen). När jag var klar med det så räknade jag lite försiktigt hur mycket poäng jag kunde tänka mig att få, kom upp i tre typ, illa! Men det vare skiiit svårt verkligen, bara ta nya tag!

Nu ska jag mysa med min Jimpo <3

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min absoluta favoritbloggare!

2007-05-08 @ 18:24:47
Postat av: Daniella

Anonym: Tack så mycket,det värmer :)

2007-05-08 @ 18:38:09
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback