Sa jag att jag hade fått körtkort?

Okej nu måste jag skärpa mig, men jag känner mig super cool när jag åker omkring i solbrillor och poppar hög musik :)

Igår var vi hos Henke. Trevlig kväll med trevligt folk. Emelie, henke, sofie, robin, emil och lina. Toppen kväll, tack för den gott folk :) 

Idag har jag jobbat. Lite segt att gå upp i morse men det var bara att bita ihop. Jävla manglaren krånglade hela tiden så jag fick panik, hmm. Lite stressad plockade jag upp Jim, åkte hem till honom och var lite sociala eftersom vi inte har varit där på ett tag nu när mamma och sanna är borta så lyxar man gärna hemma här ensamma. Aja vi var där ett tag sen åkte vi hem igen, duschade och nu sitter jag här redo för ett resturang besök. Pappa undrade om vi ville med till Barollo ikväll. Självklart sa vi, gratis god mat, why not? Ska tydligen bli ett gäng, blandat med oldies och ungisar, trevligt :) Ska vara nykter och lite taxi till pappa och lollan :P

Imorgon är det grillkväll som står på schemat. Slapp jobba så ska ligga i sängen och kolla film fram tills att vi ska göra oss iordning tror jag :) Tobbe är iaf ensam hemma så vi ska vara där några stycken och grilla och dricka lite granna. Trevligt :) Hoppas Emelie och co ville med!!!

Nej nu ska jag sätta på mig pumpsen och gå iväg och käka, smell you later // Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback