Snodd från Ryckle

Vad heter du? Karin Marie Daniella Claesson
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Gråa mjukisbrallor (bakis kläder)
Vad lyssnar du på just nu? Rix-Fm såklart!
Vad gjorde du igår kväll? Grillade hos Jello-maren-mamma-Koski
Vad var det sista du åt? Lite godis tror jag :P
Hur är vädret hos dig just nu? grådaskigt typ :/
Den sista personen du talat i telefonen med? Emma eller mamma...
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Om han är snygg eller inte såklart..
Gillar du personen som skickade detta till dig? Alexandra - superduper snäll (L)
Hur mår du idag? Inte så bra.
Vilken är din favoritdryck? Cola eller tee
Favorit-alkoholbaserad dryck? Vitt vin
Favoritsport? Shopping
Hårfärg? Barbie blond
Ögonfärg? Grönmelerade?
Soluppgång eller solnedgång? Nedgång.
Syskon och deras ålder? Lillasyster Sanna som är 16 år.
Favoritmånad? Juni-Juli-Augusti
Senaste filmen du såg? Little man
Favoritdag på veckan? Fredag och lördag såklart!
Favorithobby? Shoppa
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Nej
Favoritlåt(ar)? Timberland, Timberlake och Nelly Furtado (?) - Give it to me. BÄSTA!
Sommar eller vinter? SOMMAR!!!!
Kramar eller kyssar? Kyssar ;)
Hur bor du? Mamma - lägenhet på stan, Pappa - Villa vid vattnet, Jim - Mysigt hus
Vad läser du för böcker? Räknas aftonbladets Klick?
Hur ser din musmatta ut? Min och min :/ Jims musmatta är blå. (den jag använder nu)
Favoritspel? Så det kan låta :D
Kan du nudda din näsa med tungan? Ibland när jag trycjer ner näsan lite :)
Är du romantisk? När jag vill så kan jag minsann.
Skulle du säga själv att du är lycklig? Ja, bästa tiden i mitt liv faktiskt. Jim-vänner-jobb-skola
Vad ska du göra imorgon? Gå i skolan, ha journalistik tror jag.
Vad är klockan när du svarar på detta? 15.10
Vem är bäst: Jim <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback