Värsta av det värstaste!

Jag måste bara skriva av min ilska lite! Herreguuud jag har just varit med om det värsta i hela mitt liv (tror jag)! Jag skulle köpa snus på pressbyrån nyss och så börjar historien!

Jag : Hej jag vill ha jadijadijaa
Biträdet: Okej då måste jag se leg!
Jag slänger fram mitt pass och skäms lite över att jag inte har fixat vanligt leg.
Biträdet : Hmm det här är inte du! Jag känner den här tjejen.
Jag (knallröd i fejjan) : Joho du, det är jag!
Biträdet: Hmm säg ditt personnummer
Jag: 890223-xxxx
Biträdet: Nja, säg ditt namn
Jag (börjar tro jag är med i doldakameran): Karin Marie Daniella Claesson
Biträdet: Har du några fler kort på dig?
Jag börjar slänga upp mitt busskort, skolkort, sjukhuskort,jobb kort osv
Biträdet: Hur lång är du?
Jag (känner allas blickar på mig) : 1,61 - 1,62
Biträdet: Hmm aja okej!

Asså heeelt sjukt! Ska man inte kunna köpa ut med sitt egna legg? :O:O Hm så anorlunda kan jag väl inte se ut med uppsatt hår? Berättade allt för mamma hon flippade ur och typ "Nej nu går vi ner och skäller ut henne!!!" Lyckligtvis så hann jag stoppa henne. Men asså korsegisses!

Jaja, men iaf så kan jag berätta lite om hur jag och jim spenderade gårkvällen. Vi åkte hem till Emelie. Där var hon (såklart) och Henke, later kom Sofie. Vi skulle kolla på film men vi drack och hade skoj istället. Pratade lite om våran resa till Bullen den 19:e juni. Runt halv tolv (tror jag) åkte vi ner till stan. Käkade kebbab - fyllekäk! Sen efter det skildes vi åt och jim och jag gick till texas där vi träffade Niklas mfl. Åkte hem vid ett när det klappade igen och sonade sött (hmm).


Idag har jag varit och övningskört med pappa, börjar bli riktigt hajj på det nu. Och resterande av dagen har vi pluggat. Nu sitter vi hemma hos mamma och jag skriver blogg (som ni kanske fattar) och jim ligger bredvid och högläser ur Olive Twist som ska vara utläst imorgon och vi har ca 120 sidor kvar att läsa. Lite panik nu men det ska väl lösa sig det med :)


Nu börjar det lukta mat, mmmm mmm mmm.


//Daniella


Kommentarer
Postat av: Andrea

hur ska det då gå för mig? dom kommer tro att jag snott leg av min syrra eller något :p hahahaha

2007-05-07 @ 07:01:41
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Hehe äsch det går nog finfint ;)

2007-05-08 @ 18:39:18
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback