Whats in it for me?

Hej hej hallå :)

Har ingen "dagens outfit" idag för ja har helt enkelt varit för lat för att tagit en bild. Dagen spenderade jag iaf på följande sätt: Försov oss (jag och jim), kom till andra lektionen. Ficke veta att jag hade fått G+ på alla delar på nationella i engelska B. Ganska stolt :) Slutade vid tolv, åkte ner på stan för att köpa pressent till Katta (Jims mamma) som fyller år, fråga mig inte hur mycket för jag har no idea. Blev ett par pilgrim örhängen, hårmask och ansiktsmask. Mamma hade köpt mat till oss från Nancys så hämtade den också. Åkte hem till Jim (mycket köra bil, höll för övrigt på att krocka på motorvägen!!!), åt lunch sen var det bums iväg till skolan igen för min del eftersom jag hade matte b prov klockan tre. Gjorde det - kändes ganska bra, men vågar inte hoppas på för mycket. Åkte till Emelie, hade super trevligt. Sofie kom, inte lika trevligt (SKOJA!), Snackade lite skiit och Emelie klippte till mitt hår också. Lägger upp en bild på det imorgon troligtvis. Åkte hem till Jim runt sex tiden, kalas, tårta och nu har vi precis kollat klart på en film som var jätte bra :) Ska väl snart lägga oss hoppas jag, ögonlocken känns ganska tunga nu. Juste jag har målat mina tånaglar samma färg som finger naglarna också, så du vet Sofie, så nu kan ingen klaga! 
Jaa som ni märker så har jag haft en häktisk dag. Yeah I know att jag skrev lite booring idag men vatta häck är man trött så är man. 

Sussilullan // Daniella

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, det var på tiden Daniella ;)

2007-05-29 @ 06:42:35
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Sophie

Tk på fredag då? LATMASK :p

2007-05-29 @ 12:51:28
URL: http://lundis.blogg.se
Postat av: Daniella

Sofie: Haha tänkte på dig hela tiden när jag såg mina fötter :)...hmm
Sophie: Njjae, tror jag ska vänta med att gå ut tills skolavslutningen, har varit ganska mycket för mig på sistonde :P

2007-05-29 @ 14:35:15
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback