Farsdag 11/11

Precis som nästan alla andra har jag likaså firat min pappa på farsdag. Klockan halv tre började Sanna och jag rucha på IcaMaxi för att köpa matvaror till superduper middagen som skulle tillagas dage till ära. Fixade Ica kort också som kan vara bra att ha nu när jag bor hemma hos Jimpa väldigt på riktigt, har till och med ändrat adress dit nu :)
Klockan fem kom farmor och farfar hem till pappa och Louise. Somtur va så hade Sanna och jag planerat skita bra så all mat var redo att serveras.
Förrätt = Fetaost röra med mynta doppat i vittbröd.
Varmrätt = Färskpasta med rocula sallad, plommon tomater, bacon, permasan och ostsås
Efterrätt = Citron tårta (men den orkade jag inte änns äta, proooop mätt!)

Har varit inne hos Kenneth och kollat hur han inreder och fixa i huset där Jimpa och jag ska bo sen när han flyttar ut. Super fräscht! Han har byggt ny ingång, farstubro full med garderober (hoppas att han väljer spegel dörrar) Sen har han renoverat köket sovrummet och fixat med duschen. Nu håller han också på att slå fram tegel så det blir en sån där mysig tegelvägg i ett litet hörn. Langtar!

Nu ska jag snart upp hem igen, saknar Jimpa och Hamilton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback