Fredag & Lördag

Obs dålig uppdatering men nu jäklar!

Igår var det julmarknaden på Gröna Lund som stod på schemat. Var där vid klockan fyra efter många tåg förseningar och trasiga bussar, tur att vi tog tider med mycket marginal. Stod på listan med all press, nemasproblemas att komma in. Man är alltid nervös när man ska in med pressen eftersom alla andra är mycket äldre och man tror att man ska bli nekad, men det har inte hänt än. Bara att tala om att vi är från Plaskis.se så är det ingen fara :) Var smockat med kändisar! As tufft! Synd att plaskis inte är kändis tidning så vi intervjuvade inte dom eftersom de inte tillhör målgruppen. Jaja mycket kul och mycket nöje! Kolla in "Jim och Daniella tipsar" på måndag så borde det komma upp där..kanske är något för er?
kvällen var det Idol hemma hos Tom och Sofie som gällde, Jello och Daniel kom också över en sväng. Fy tusan va orolig jag blev när Daniel och Amanda hängde löst! Seriöst Andreas borde inte få vara kvar! Bli så less när folk inte röstar (okey jag är en av dom). Hur som helst så skrek jag högt av glädje när Amanda fick vara kvar! Nu vinner hon hela fadderulan!!


Idag vaknade vi (jag, jim och hamilton) runt halv ett. Skönt med sovmorgon! Skickade iväg ett mess till pappa och bestämde tid på elgiganten vid två. Bara att hoppa in i duschen och rusa iväg. Köpte en ny mobil eftersom min andra åkte i golvet. En as häftig mobil/mp3. 1GB minne ( typ 350 låtar för den som inte fattar sånt, precis som jag!). Än så lämge verkar den super bra och knall orange! NÖJD med andra ord!
Under kvällen har jag, jim, sofie, tom, katta, kenta och katterna kollat på film och ätit massa gott :)

Nu ska jag kolla på "A som i Akeelah" // Daniella

image637


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, syrran o mamma träffade ju din pappa igår på festen..

Mamma: "Här är den andra dottern!"
Per: "Jahaaa, den snygga, o sen har vi ju emelie^o)"

hahaha, eller nåt sånt! Kommer inte ihåg ordagrant vad dom sa. IT'S PAYBACK TIME! :D

2007-11-25 @ 15:56:51
URL: http://ahlwood.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Hahaha att ni två alltid ska hålla på och hacka på varandra :P

2007-11-25 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback