Fredag

Är äntligen klar med dagens text om brandgrejs som ni kan läsa här. Det var det som jimpa och jag var på igår.
Snart ska jag iväg och hämta Sanna, hon ska ha skjuts till jobbet. Gud hur deprimerande är det inte när lillesyrran har jobb men inte jag, tji fick jag som valde mediabranchen. Efter det ska jag krypa ner i ett välbehövt bad, känner att jag behöver slappna av i kroppen eftersom jag har en sjuhelvetes träningsvärk sedan igår och förrgår.
Klockan sju ska girlsen träffas på pizzerian och sen är det bara raka vägen hem till tom och sofie. men bara sofie är hemma såklart. Kolla idol, dricka vin och snacka enormt mycket skit och berätta snuskiga historier, woohho. Tyvärr blir det inge krogen, eller tyvärr vet jag inte så omformulerar mig nog. Skönt nog blir det inge krogen eftersom både Sofie och Linn lyckades klämmas ut i december.

Har hittat en toppen outfit till ikväll, tror jag. Ni får se på bilder imorgon :)

Tjohej // Daniella

Hahaha Jimpa skuttade i korridoren på kryssningen efter x antal öl
image645

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback