Fredagens bravader

Igår var det party biiig time! Var inte så på från början men sen jäklar :) Både Andrea och Jello puschade så vatta häck :) Emma kom och kollade på Hamilton, sen var Tom och Sofie här också och lekte med Corona. Sofie hjälpte mig lite med kläder också, schyrre byrre!
Förfestade iaf hemma hos jello och daniel med jimpa, rille och johanna. Kollade på Idol sen var det utgång på TK som gällde! Träffade massa roligt folk. Bla Andrea (såklart!!), Tamara, Tima, Tess och Emma.
Dansade ända till stängning typ. Rolig kväll! Tack alla inblandade <3
Idag blir det lugna gatan. Kolla film och så vill Jimpa kolla fotbollen så åker väl med på en hörna där också. Nåväl :)

// Daniella


Kommentarer
Postat av: Andrea

å fy fan vilka bilder!!! roligaste är ju den bilden när jag trodde jag kysste dig bara "hej det är min haka"

2007-11-17 @ 20:04:15
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Therése

hahahahaha asså va e det där? :D dansar med okända killar o har dubbelhaka o ser ut som en fyllekärring :O

2007-11-17 @ 22:25:53
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Hahaha men det var ju kul att du försökte iaf :P hehe
Tess: Roliga bilder :) Killarna på bilden är jimpas polers :)

2007-11-18 @ 16:59:28
Postat av: Jello

Bilderna på mig är oförlåtliga! :P Jaja, det löste väl sig till slut. Jag var mer orolig över er...

2007-11-19 @ 10:52:15
Postat av: Daniella

Jello: Haha det kommer mera :P neeej skoja! Tycker du var riktigt söt på dom flesta!

2007-11-19 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback