Gråa söndag...

Är så otroligt seg idag, trots att jag bara tog det lugnt igår (Forsis hoppas du hittade någon annan att gå ut med!!) kollade film och åt annans :) Dagen har jag spenderat i Pershagen med Sofie, hamilton och Corona, sen Sofies mamma Nettis såklart! Men Hamilton verkade lite seg och sen rätt som det var spydde han världens hög på deras vita matta! Pinsamt - men som tur var gick fläcken bort. Kanske berodde det på att han hade käkat av Fias hundmat innan? Strunt samma, äntligen fick Corona ge honom ett rejält kock styrk eftersom han alltid brukar spöa upp henne :) Undra om jag börjar bli en riktig kattkärrning som bara pratar katter? Hmm tror nog de. Skit samma! Planerade in fredagen också. Längtar!

Nu ska jag och jimpa ner och äta middag hos pappa och louise, kanske kolla hur långt kenneth har kommit med huset också. Smell you later!

image630

Kommentarer
Postat av: Anonym

nöff - nöff

2007-11-20 @ 11:49:44
Postat av: Sofie

haha, men schysst av dig ella :P

2007-11-20 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback