Gymnasiemässan

Tjenixen!
Idag har det varit en bra dag. Punk slut! Har varit på super kul uppdrag från Soile, kolla in gymnasiemässan. Det tuffaste var att vi fick press grejer runt halsen så vi fick vara inne på VIP platser och fick fika och gratis garderob. Sen ville såklart de flesta gymnasierna att vi skulle skriva nått om dom, grattis marknadsföring såklart! Vi tog bara dom som stack ut och såg mest intressanta ut, intervjuvade också en del 9:or som står inför det stora valet. Trodde faktiskt att TumbaTimes skulle vara där och köra lite live uppdatering men icke, men x-enter var där och övriga TGY. Intervjuvade Sofie också som var där för Nackademin. Träffade Mea också som också var på journalist uppdrag :) Var väl hemma runt fyra skulle jag tro. Tog det lugnt ett tag, ska börja skriva imorgon så Plaskis uppdateras säkert under morgondagen på eftermiddagen. Kolla gärna runt efter andra grejer jag har skrivit, har en del krönikor där som ligger ute.
Har precis ätit kina mat, mm´mm´mm. Jimpa och jag körde ner på stan eftersom jag har varit sugen på det typ hela veckan. Oj det är redan fredag imorgon, antar att det lir lugnt då. Idol och mys, men lite sugen på utgång på lördag. Någon som vill me så hör av er :) Ska slå en plinga till Jello också, sen Emelie också. Sugen på Claras eller Wiper room. (Om jag glömmer ringa så ring mig!!)

Nu ska jag se till så Hamilton inte dödar Corona


Dagens outfit (ursäkta fejjan)
image598
Hängselklänning - MQ
Lack tights - H&M
Overknee strumisar - H&M (nerrullade)


Jimpa och jag hade lite tråkigt på tåget så då kom kameran fram



Låttips
Silvia Night - Congratulations
Jessy - Dancing in the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback