Helgen

Helgen har varit hyffsat lugnt trots Halloween.

Fredagen bestod av Idol och god mat :)
Lördag var det big time party hos Ida och Kim. Fullt hus med massa folk, kände väl 2-3 stycken men alltid kul med nytt folk såklart! Dom flesta var super seriösa med utklädningen, vilket var hur kul som helst! Där fanns allt från Roy och Roger till änglar. Lägger upp bilder så ni inte missar något. Tack för en toppen kväll alla inblandade!
Idag (söndag) vaknade vi halv ett och sekunden efter får jag sms av Jello, bara göra sig iordning för att träffa henne till lunch på nancys. Åt en tacoplate mm´mm´mmm. Sen så fick jag jobb där också :) Luncher mellan 11-15 varje vardag men självklart så skulle praktikplatsen vilja ha kontakt med mig mellan 9-15 varje dag och jag måste vara bred att åka iväg på intervjuver så det sket sig! Satan! Men men, praktiken måste gå före. Jag som skulle börja imorgon :( Nåväl..kanske kan försöka få eftermiddagar istället?

Nu ska jag och Jimpa kolla på massa filmer, med avbrott till TopModel reprisen såklart  // Daniella



 image551
Häxhatt - Maxi
Spindelnät - Maxi
Svart A-klänning - Gina tricot
Rött läpglans - H&M
Rött smalt skärp - Lindex


Älsklar <3

image586

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback