Latjooo

Känns inte som jag hinner med att blogga längre, har typ ingen lust fast när jag väl sätter mig här så blir det hur kul som helst :) I helgen har inte så mycket hänt. Känns inte så kul att lämna lille Hamilton ensam hemma nu i början, inte så schyst heller. Jag och Jim har varit en del hos Tom och Sofie så katterna har kunnat leka med varandra, coolt att dom känner igen varandra.
Igår (fredag) så var det fullrulle här hemma. Först hade byggarbetarna asfalterat hela vägen utanför så vi kom ingenstans med bilen. Pappa, louise och sanna kom hit för att kolla på kissemissen. Senare på eftermidagen kom Tom, Sofie och Corona ut så dom latjade. Tom drog senare och Sofie var kvar och kollade Idol men kunde knappt koncentrera sig eftersom det var fajt mellan katterna som senare deckade dödströtta. Jello, Daniel, Adam, Tobbe och Angelica kom också ut för att kolla på Idol. Skönt att folk har körkort och kan komma ut på egenhand :)
Ikväll ska vi kolla film hemma, juste kom just på att jag måste ringa sanna och säga att det inte blir bio. Idag har jag bara varit med mamma och sanna.

Nu smörar Jimpa så han ska få ha datan och spela sina spel :P Geeeek

Dagens
image593
Oversize kofta - Mamma´s
Lack tights - H&M
Manchester och läder skärp - Farmor´s


Jimpa fångade mig och Hamilton på bild när vi powernapar
image595image596

Kommentarer
Postat av: Mea

fyfan vilken söt kisse jag dör:O

2007-11-11 @ 17:09:51
Postat av: Johanna

guuuuuuuuuuuuuud vilken söt!!
Tack för igår btw, trevligt att träffas!;D

2007-11-17 @ 14:40:07
URL: http://jallajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback