Måndag

Idag har jag jobbat riktigt flitigt vill jag lova. Gjort resurch och lyckats få fram alla nummer och mejladresser till ungdomsgårdarna som vi har tänkt att göra en fördjupningsartikel om sen har jag och Jimpa tagit fram dom vitigaste frågorna som vi ska ställa till både personal och besökare, jaa gjort en skiss alltså! Sen har jag storstädat, uppdaterat mitt CV, kollat möbler till vårat hus (som vi förövrigt var och kollade på och planerade in i minsta detalj igår). Sen har jag försäkrat Hamilton och bokat ett möte på Animalen imorgon för hans första vaccination vid halv tre. Får jobba på mcyekt under förmiddagen imorgon och försöka få tag i alla ansvariga för fritidsgårdarna så gör det säkert inget om jag och Jim smiter hemifrån vid två tiden för att plocka upp Sofie och Corona som har vaccinationstid dirket efter oss.

Tur att det man skriver sparas eftersom Hamilton har lyckats hitta någon kanpp som trycker ner hela sidan och han har en enorm förmåga att tryck på den cirka tre gånger varje bloggskrivning. Jag har sagt det förr och jag säger det igen "Tur att han är så söt", man kan bara inte bli sur :)

// Daniella

Jag och Emma på Andreas 18 årsdag!
image631
Har börjat bläddra lite i bildarkivet som ni kanske märker :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

resurch ?

dyslexi någon ?

2007-11-20 @ 11:47:29
Postat av: Daniella

Anonym: Jepp det har jag, ärligt! Lite klantigt av dig att uttala dig kanske?

2007-11-20 @ 12:00:28
Postat av: Anonym

Vad menar du med "klantigt" ?

2007-11-23 @ 01:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback