Onsdag

Har visst varit lite dålig på att uppdatera på sistonde, sorry. Vet inte om det har hänt så himmla mycket? Igår skulle jag och jimpa ha ett möte med soile, vår handledare, men bilne pajjade på motorvägen så vi fick stå i väggrenen i ca 45 minuter. Kul kul kul! Flyttade mötet till idag vid ett. Som tur va funkade bilen bättre nu :) Har planerat lite om vad vi ska skriva. Imorgon är det gymnasiemässan som gäller. Coola som vi är har vi fått presskort som vi måste ha på oss, tyfft. På fredag ska vi skriva om de, kommer säkert upp under dagen då kan jag tänka mig. Måndag ska vi börja med en lite fördjupningsgrej. Ska kolla lite på ungdomsgårdar och tipsa lite om dom bästa ställena för ungdomar att vara på kvällar och helger så dom inte är ute och ränner. Roligt det med!

Nu ska jag till mamma och äta fisksoppa mm´mm´mm.


//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback