Onsdag

Nu har halva veckan gått. SKÖNT!!!! Längtar efter helgen vill jag lova, jag ska sova huuur länge som helst :) Jajaja men nog om det , det är ju självaste onsdagen vi ska tala om inte något annat. Denna dag har varit riktigt kul måste jag säga. På förmiddagen har jim och jag hunnit med en runda prata och mata djuren på torekällberget och sen har vi lyssnat på lunch musik. (kommer upp texter på plaskis.se under morgondagen) Vi trodde att det var ett Caffé vi skulle till men sen visade det sig att vi hamnade på i en församlingslokal för old people som hade till motto "du kan leva lyckligt utan alkohol och andra droger", där satt vi fast i ett rum med 60 åringar och en minst lika gammal musikant (som förövrigt hette Caffé i efternamn, därav missförståndet) som flörtade med damerna på sörsta raden, grupies? Dom flina lite och så höll det på i 45 minuter, trodde vi men sen visade det sig att ingen hade brottom därifrån så han körde på med extra låtar. Kuuuul (?) Nåväl det är sånt man får stå ut med ibland, en erfarenhet rikare som Katta skulle ha sagt :)

Snart ska jag iväg till mamma, ska shoppa lite och sen ska vi äta på Nancys. mm´mm´mmm

Hemma hos pappa för två sommrar sen :)
image633

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback