Onsdag

Äntligen är det full fart mot helgen som käre Jello skulle ha sagt, gud va hon är poppis i min blogg föresten. Troligen för att hon är världens bästa vän <3

Idag har det hänt en hel del. Klockan nio var jag och jimpa på plats i skolan för att tidningen Mitt i skulle göra ett reportage om våran skoltidning TumbaTimes. Gick super bra, det roligaste var nog fotograferingen :) Kommer troligen ut om två veckor tror jag hon sa.
Efter det åkte vi ner till stan för att fixa dubbletter på våran bilnyckel, köpte även lite lunch. Mums! Träffade Tom och Kenta som jobbade och stog i. Som jag sa i förra inlägget så har jag äntligen blivit blond igen, och det är stor skilnad från förra hårfärgen som var världens skummaste färg. Tom säger " Åh har du klippt dig?" Jag kollar på han som ett frågetecken "Nej jag har BLONDERAT mig!!" hahah blindstyre :P
Jaja efter det vra dte bara racka vägen hem och börja jobba och leta upp olika event inför veckan och nästa vecka. Imorgon ska vi bla till kungsan och lära oss släcka enn vardagsrum, alltid bra att kunna så här till advent.
Senare på eftermiddagen åkte vi till Ica Maxi och jag invigde mitt nya Ica kort. Mamma och pappa sätter in ca 1000 kr i månaden så jag kan köpa egna grejer och inte behöver sno av Kattas shampoo osv :) Köpte blond schampoo, balsam och hårinpackning, jag lyxade även till med lite rökta räkor och aioli till middag. Dom fick jag inte ha för mig själv eftersom vi har en galen katt som äter allt! Okej räkor är väl ganska vanligt, men han äter verkligen allt mellan himmel och jord!

Nu sitter jag bara och längtar efter Greys Anatomy, hur i helskotta kan det redan vara säsongsavslutning??? :O Nåväl tror nog att jag ska överleva, DH går ju fortfarande!

Puss Daniella


Nya frippen


Kommentarer
Postat av: Maria

oohh snygg färg =)

2007-11-28 @ 19:27:58
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Emelie ahlis

schnyggt!!!

2007-11-28 @ 20:14:18
Postat av: Mea

håret blev sexiii:D

2007-11-29 @ 15:45:03
Postat av: Andrea

SNYGGICH

2007-11-29 @ 16:13:29
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback