Sega lilla mammsen

Juste glömde skriva en rolig grej igår!

Jag och mamma satt och kollade på Vänner. Joey sökte en ny rumskompis. Han intervjuvade en tjej och skulle se vad hontänkte på när han sa ett ord.
Joey- Pillow?
Hon - Fight!
Joey - G?
Hon - String!
Joey - Doggy?
Hon - Kittens!
Han blir besviken och jag börjar as garva.
Jag - HAHAHA va kul!
Mamma - Men vad skulle det vara för ord då?
Jag - Style. Doggystyle mamma..
Mamma - Jaha? Men vad är det då? Något snuskigt?
Jag (kollar på henne som att hon vore världens segaste människa) - Skämtar du? Doggy style!
Mamma - Är det en sexställning?
Jag - Jaa!!!
Mamma - Hur då?
Jag - Men hur gör hundarna det?
Mamma - Bakifrån!!!!!
Jag - Precis
Mamma - Jaha men varför sa dom inte det från första början? Måste man komplicera till allt!

Hahaha va söt :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahaha

2007-11-16 @ 15:18:04
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback