Tisdag

Ännu en dag närmare helgen! Idag har jag mejlat några av föreståndarna på alla fritidsgårdar som vi håller på att göra en undersökning om. Har inte fått några som helst svar än men det kommer nog in snart :) Tyvärr så blir det ingen teater idag :( Får leta reda på andra saker att göra istället. Vad har jag mer gjort idag? Juste jag har varit hos frissan i två timmar och nu är jag ÄNTLIGEN blond igen! Guuud va skönt! Det vart inte den där fjortis blonda som jag var förut, utan nu är det mer askblond, mer naturligt. Härligt :)
Jimpa och jag har även adventsstädat här hemma också, Hamilton fick vara hos sin farmor sålänge eftersom han är livrädd för dammsugaren! För alla läsare som bara droppar in på min blogg så är Hamilton vår lilla kattunge och INTE ett barn som det kan låta som ibland. Har fått upp julstjärna i fönstret, måste bara fundera ut hur vi ska göra med sladdar och skit, så otroligt fullt när dom hänger ner vid sidan av fönstret. I nästa hus kanske det är smart att investera i kontakter uppe vid gardinstången? Taget!
Snart ska jag iväg till mammsen, vi ska äta massa god mat. Tydligen har dom fått nått nytt på Ica i kringlan där man kan plocka massa läkerheter, mumms fillebaba!

Nu på tal om ingenting alls så tror jag att jag har blivit beroende av Tradera. Jag skaffade ett konto där för jätte länge sen men jag har alltid varit för feg för att buda och inte riktigt fattat hur det går till. Men sen igår gjorde jag mitt första klipp, nu har jag redan budat på 4 klänningar till. Tror att jag vinner en av dess dock, men det kanske är det plånboken tillåter ändå. Allt är så smidigt, klick klick klick så har man fått enn super snyggt plagg för en billig peng. Att jag inte har provat förut! Tänkte att det var lika bra att köpa på stan så man kan prova grejerna (call me oldfashion) men nu har jag gått över till nätshopping, mycket smidigare och mycket roligare!


Gud va långt det blev, en hel jävla livshistoria! "Hej jag heter Daniella och det är någon som har ringt till min mobil, jag bor på....." (internskämt!!)

Ha en bra eftermiddag // Daniella

Dagens outfit (konstig bild men det bjuder jag på!)
image640

Svart t-shirt med djup urigning i ryggen - H&M
Puffkjol - Gina Tricot
Smalt skärp - Farmor´s gammla
Lacktights - H&M

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHHAHAHAHAHAHA (internskämtet) I DIE!

2007-11-27 @ 18:06:13
URL: http://ahlwood.blogg.se
Postat av: Daniella

emelie: hahaha det var tillägnat dig :P

2007-11-27 @ 20:17:42
Postat av: Emelie

Thanks, u made my day! :D Du anar inte hur länge jag satt o skrattade åt det där! Skämdes nästan :D hahaha, påminn mig om det där när vi ses. Plzzz! :D

2007-11-27 @ 21:37:08
URL: http://ahlwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback