Torsdag

Märkte att en del blev aningen chokade igår när jag och jimpa "kom ut", via sms och komentarer. Haha kul :) Tänkte att jag skulle ge er lite detaljer om hur det hela gick till. Igentligen var det planerat att vi skulle förlova oss på julafton eftersom 24 är vårat datum, alltså då vi blev tillsammans. Men så gick jag och hämtade ut ringarna igår, som föresten är av titan och min han en liten diamant i sig och dom är rubusta och matta. Jaja åter till historian, jag hämtade ut dom igår så skulle vi bara prova dom och kolla så dom passade inför dagen med stort D, emn när vi väl hade satt på oss dom så ville vi inte ta av oss dom igen, allt kändes så bra! Så det var ingen mysig middag med tända ljus eller något som vi hade planerat igentligen, men det här känns också mysigt, att bara känna att allt klaffar ihop och inte vilja vänta i en månad till. Vi öppnade trots allt en flaska vitt och delade på med lite jordgubbar, okej så lite mys blev det med tända ljus :)

Jaja åter till denna dag, onsdag! Har skrivit in artikeln om torekällberget till plaskis.se. Vi kom också på den ultimata idén att vi kunde få en egen kategorin som heter "Jim och Daniella tipsar" där vi kommer gå på små event som ungdomar kan göra till helgen, som man kanske inte ens tänker på. Kul Kul Kul!! Imorgon ska vi till grönan, woohhoo! Älskar julmarknader!

Snart ska vi ner till pappa på förlovningsmiddag. Det blir pannkaka och ärtsoppa eftersom det inte hinns med något mer avancerat. Ska föresten också försöka hinna fixa ny mobil idag eftersom att min fästman råkade tappa min i golvet igår, så nu är vi kvitt :)

// Daniella Claesson

image635


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback