Torsdag

image531
Dagens
Svart t-shirt - Emelie
Militärgrön jeans kjol - Vila
Lack tights - H&M

Även denna dag har spenderats med Emelie. Har tillbringat typ två timmar hos frissan eftersom jag inte ville se ut som en tigerkaka i håret som igår. Håret blev rockigt guldblont. Ganska nöjd, men kommer säkert att gå dit igen om ett tag. Antar att det blir tusen gånger fräschare när det har lagt sig lite och man har sminkat sig lite coolt.

hej det är jim. (Hmm jimpa ville lämna ett litet meddelande antar jag),

Nu ska jag fortsätta kolla på Lost och längtar redan efter mprgondagen :) Träna, stan, tippen, Idol!

// Daniella

Bästa? Åhh jag vill bli blond!
 -  -  -

Kommentarer
Postat av: Andrea

ella, du är snyggast i blont! de är så man känner dig bäst ;) blondella

2007-11-01 @ 18:53:58
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Jo jag känner mig bäst i det, och ska göra allt i min makt för att få tillbaka det blonda :)

2007-11-01 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback