Torsdag

Vaknade i morse med en väldans träningsvärk, ajajaj! Verkar som att träningen igår bet tag riktigt i musklerna, men hur som helst så är det ju skönt att vet aatt man har gjort något bra :)
Runt tolv tiden tog jimpa och jag tåget upp till stockholm för att gå på brandförsvaret grjen. Var ganksa kul där :) Traskade runt och gjorde intervjuver och kollade när folk släckte bränder.
Efter det åkte vi och tränade, ännu hårdare idag. Trodde jag skulle kola när jag gjorde extra situps men jag klarade mig!

Snart ska jag bege mig till stan för att träffa Jello, ska välja en hprfärg åt henne :) Kul!!!

Längtar tills imorgon då det blir tjejmiddag, har inte riktig koll på vilka som kommer så hör av dig om du vill joina!

Nu är det OC // Daniella


Dagens outfit
image644
A-klänning - Åhlens

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötnos! Jättefint hår :o)

2007-11-29 @ 17:54:54
URL: http://ahlwood.blogg.se
Postat av: A

Du har så sjukt snygg stil!

2007-11-29 @ 18:29:25
Postat av: Daniella

Emelie: Är super nöjd :)

2007-11-30 @ 15:17:13
Postat av: Anette

Jättefin hårfärg!

2007-11-30 @ 15:44:01
Postat av: Andrea

gulle

2007-12-01 @ 09:43:15
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback