Dystra jävla hår

Nu är jag så jäkla less på att vara brunhårig!!! Har frågat den rödhåriga tjejen på H&M som typ är drottningen av hårfärg hur jag skulle gå till väga för att bli askblond och fixa fjortisblonda slingor. Till och med hon sa att det var omöjligt! Tror inte jag har pengar till att gå till frissan heller för att chansa om det blir bra, men jag vill verkligen bli blond igen! Har inte änns känns mig någolunda fin en endaste dag efter att jag blev brunnet. Hur som helst så la jag i guldiga slingor, eller emelie hjälpte mig snäll som hon var. Men vet inte om jag är nöjd. Någon som vet hur i helskotta jag kan bli blond igen? HJÄLP!

Dagen har jag som sagt spenderat med emelie. Har gått på stan, färgat hår och drukigt kaffe a la emelie. Ikväll blir det att kolla på Lost, har varit och köpt säsång 3, som jag har längtat! Juste i morse var jag och jimpa på core också, duktiga!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. // Daniella


 Dagsöversikt


Bilder från helgen

Kommentarer
Postat av: Ibah

Men henrik schyffert sluta spela Guitar hero!!!!
(bild nr 8 :D)

2007-11-01 @ 17:25:49
Postat av: Daniella

Ida: Hahaha jag fick sitta och räkna på bilderna sen fattade jag ändå inte, men sen i sista sekunden så såg jag henke sitta i bakgrunden :P

2007-11-01 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback