Framtidsplaner...

Har invigt min nya kamera idag, haha det blev några bilder så orkar inte sortera :) Kolla och njuuuut, eller nått.
Vanlig skola idag, eller jaa en vanlig torsdag med massa journalistik och hela dagen gick åt att göra resursch med Jello. Haha guud va hon är med i min blogg nuförtiden men det är typ bara henne jag undgås med på grund av allt jävla skolarbete! Längtar till praktiken då jag kan bestämma arbetstiderna själv och bara skriva om saker jag är intresserad av. Kom gärna med förslag på tex krönikor eller liknande som ni skulle tycka vara kul att läsa om :)

Imorgon ska vi marknadsföra klassen webbtidning (som btw ligger uppe bland länkar). Läs och komentera! Kvällen blir bara lugn. Kolla idol och somna tidigt, guud va skönt det ska bli! Ska träna efter skolan också, har ju ett mål till studenten på ca 56-58 kg, fråga mig inte vad jag väger nu för det vet jag inte, slutade väga mig i somras blir för deprimerad annars, nåväl träning ska det bli iaf!

Lördagen kommer gå åt att plugga, då har det fan gått för långt när man måste plugga på en helg. Tack skolan! Men sen på kvällen ska vi ju trots allt ur i stockholm, Claras! Kul kul kul :) Jag, jim, emma, jello, daniel, adam (?), tobbe (?), rille, ida, nenne, henke och nennes andra kompis kommer inte ihåg :) Hoppas och tror att emelie och hennes henke också ska med :D

//Daniella

En dagens:
image419

Vit/ guldig tee - Cubus
Svart skin högmidjakjol - Vila


Bilder från dagen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej vi ska tyvärr inte med :P Vi ska ut i södertälje.. hade varit soft om man fick skjuts hem (som ni) haha.. o är dessutom lite sjuk (förkyld) o känns skönare o gå ut här då, o tare lite lungan! jäääääää. kiss

2007-10-12 @ 10:23:27
URL: http://ahlwood.blogg.se
Postat av: Andrea

vad söt fjärde fotot högst upp från vänster var. ååååh frippen var skitgrym!

2007-10-12 @ 15:19:48
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Okej, trist :( Men ha så kul!
Andrea: Hehe tack du :P Jo jag har börjat vänja mig nu med det bruna..

2007-10-12 @ 16:23:21
Postat av: Jello

Haha. låter som om du bara umgås med mig för att du inte hinner med nån annan, som en jävla reserv :P

2007-10-16 @ 11:18:03
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback