Full fart mot helgen - som Jello brukar säga

Jaha imorgon är det äntligen torsdag och sen som ni säkert vet så är det fredag. Woohhoo nu är det bara båda mediadagarna kvar, journalistik imorgon och mediakritik på fredag :) Skönt skönt skönt! Har varit sjuuukt stressad hela veckan, prov måndag - tisdag och onsdag men nu kan man äntligen slappna av :)

Efter skolan var jag och Jello på elgiganten och köpte min kamera, vart den rosa :D Super söt är den. Så nu blir det mer outfitsbilder och lite latjo bilder från skolan. 10,1 megapixel, vad nu det betyder? Och ett SD minne på 1 gb, borde räcka för lite party bilder.
    Efter elgiganten gick vi på stan och kollade runt efter kläder att ha på sig på lördag, jag vill vara värsta partig känner jag! Asa länge sen jag var ute, förra helgen tog vi det bara lugnt, helgen innan det jaa då gick det som de gick och innan de lugnt. Gud va kul det ska bli :) Jag hittade iaf en super snygg högmidja kjolm i svart skinn, så köpte jag rosa bandet grej också, kul kul kul!
    Hoppas emelie och henke hänkar (hahaha typ samma som henke och hänkar) också, va så lääänge sen jag träffade dom..

Nu ska jag kolla på vänner och sen ska jag somna tidigt, eller ahh efter Greys såklart!

//Daniella

Min lilla pluggis innan klassfotot <3
image409

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback