Gråa söndagen

Igår la jag ut nya länken till plaskis vilket jag fick lite skit för eftersom den sidan bara är till för redaktionen än så länge så ni andra får vänta i cirkus en vecka tills ni får gå in på nya sidan, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Dagen idag kan jag sammanfatt med ett enda ord SLÖHET. Har legat i sängen typ hela dagen, varit hos emma ett tag och "pluggat" men vi fattade inget så struntade i det och sen åkte jag till brnnsäng för att plocka upp pizzorna som familjen Tillberg hade gett mig i uppdrag. När jag väl stog där och skulle pröjsa så märker jag att jag inte har mitt kreditkort med mig, eller mitt körkort (har alltså kört både gårdagen och denna dag utan, ajajaj) men tur som det var så hade jag 150 kr i plonkan sen var killen i "kassan" så schyst så jag fick komma och lämna 20 kr senare när jag hade tid. Skönt!

Dagen till ära har jag bärt detta
image494
Lacktights - H&M
Tee med tryck - VeroModa

//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback