Helgen

Tänkte bara köra en liten snabb uppdatering om helgen nu eftersom jag sitter med hårfärg i huvet. Håller på att färga mitt löshår brunt och tänkte att då lägger jag i en liten färgklick i mitt riktiga också så det blir samma här, woohhoo smartyy smartyyy...

Jaja helgen var det ja.
Fredagen spenderades med jim och hans mamma katta efter en otroligt lång med rolig skoldag. Vi kollade på Idol och mitt i natten åkte jim och jag och hämtade systerryster sanna-panna som var på fest i Hudding :)

Lördagen började med att pappa skickade iväg mig och sanna på pedikyr (hmm det är väl fotvård) eftersom han tyckte att våra fötter var äkliga, hmm schyrre. Sanna och jag begav oss iaf till strängnäs och hamnade på ett jätte mysigt ställe som gav oss jätte mysiga fötter, tack för det pappa!!!
På kvällen var det bio som gällde. Jag, jim, sanna, rilla, adam, tobbe, jello och daniel åkte upp till heron city och käkade middag och kollade på "SuperSugen", den var väl hyffsad, lite sen i mitten bara,,,

Jepp det var min helg, dags att tvätta ur håret...

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har haft en lika kul helg om jag ungefär ;)

2007-10-09 @ 16:55:15
URL: http://idasjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback