Helgen

Halloj allesammans!!!

Gårdagen började men att jag kände neej nu måste jag röra på mig och känna mig extra fin ikväll, så jag packade ihop och åkte ner till world class, stod på bandet i en timme typ och efter det gjorde jag lite ben övningar. Dukti kikka. Men det var ju nästan helt i onödan eftersom jag på hemvägen stannade och köpte pizza till mig och jimpa, men vatta häck. Det var förövrigt det enda jag åt igår.
    In i duschen, börja fixa sig. Vid halc sex fick vi skjuts upp till Nenne i stockholm och började förfesta. Vid sju kom jello, danne och ida. Hade riktigt kul. Vid nio tiden tog vi t-banan till centrum för utgång på Claras. Jag var super nervös för att inte komma in eftersom jag är brunhårig nu men blond på körkortet, så jag tog med mig passet försäkerhetens skull :) Dansade fram till två sen var det dags att åka hem. Haha hade asa kul med ida och jello på dansgolvet, gjorde narr av alla som stod och porrade sig mot varandra. MOAHAHAH! Ida började blöda näsblod inne på toan så jag jagade en tampong i tjejkön som vi stoppade upp i hennes näsa, haha alla tjejer inne på toan tog fram sin kamera och plåtade och asgaravade. KUL KUL KUL :) Jimpa var kung på dansgolvet också. Men som sagt (skrivet) två var det dags att börja tänka på refrengen. Tack Jim, Jello, Daniel, Rille, Nenne, Ida och Jens för en toppen kväll :)

Idag sov vi ända till ett, skööönt! Skulle igentligen på turinge marknad (?) med jello och daniel men är lite väl seg för de. Nästa år kanske :) Ska snart åka till mamma och äta suschi mm´mm´mmm..Jimpa får väl ta kebab eller nått :)

// Daniella

Bilder från gårdagen

Gårdagens outfit blev tillslut...
image443
Dödskalle linné - Sunny Beach
Svart skinkjol med högmidja - Vila (Cosmopolitan älskar)


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men usch va e de där för bild på mig =0
Sorry att ja stack så tidigt också :p men va tvungen att åka...

2007-10-14 @ 20:21:27
URL: http://idasjansson.blogg.se
Postat av: Jello

Älskar bilden på rille i röda hatten!!!

2007-10-16 @ 11:18:47
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: felicia

Vilken skitsnygg outfit på dig :)

2007-11-04 @ 17:21:28
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback