Hemma hos

Känns som det var ett tag sen jag skrev nu, typ måndags :O Hmm låt mig tänka..nej ni har inte missat något speciellt kul och inga roliga outfits tror jag. Har bara varit i skolan, i onsdags tyckte jag att jag förtjänade en dag hemma så sjukanmälde mig, men hade faltislt rysligt ont i lederna så det var inte skolk. 

Idag har jag bara varit i skolan, skrivit för TumbaTimes inte lika kul längre, nu vill jag bara ut på praktik och imorgon är det sista dagen i skolan på huuur länge som helst. Börjar igen 3:e mars. Imorgoneftermiddag ska jag spendera med Emelie, har inte träffat henne på länge så ska bli kul :)

Har ingen rolig outfit bild till er idag heller men tänkte däremot bjuda på en liten "Hemma hos" tur i min och Jims enkla boning. Enjoy!


Älsklooo <3
image505

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback